The Prints of Edvard Munch : Mirror of his life : An Exhibition of Prints from the Collection of Sarah G. and Lionel C. Epstein : Oberlin, Oberlin College, Allen Memorial Art Museum : [Oberlin. March 1-27, 1983. Columbus, Columbus Museum of Art. May 31... [Document imprimé] / Oberlin college (Ohio)

Auteur(s)
Epstein, Sarah G. [Auteur (article ou ouvrage)], Van Nimmen, Jane [Auteur (article ou ouvrage)], Arnold, Paul B. [Auteur (article ou ouvrage)], Oberlin college (Ohio) [Editeur scientifique]
1983
Adresse éditoriale
Oberlin : Oberlin college (Ohio), 1983
Exemplaire(s)
709.2 MUN 1983 - Petit Palais, musée des Beaux-arts de la Ville de Paris : Disponible.

Informations détaillées

Titre de forme